Tuesday 12 March 2013

Ikan Baik Untuk Wanita!


IKAN tinggi kandungan taurine. Jadi, sekiranya anda wanita dan ingin memiliki jantung yang sihat katakan ya, pada ikan. Kajian saintifik dari sekolah perubatan Universiti New York menemui wanita yang tinggi kolesterol, mampu menurunkan kadar kolestrol sehingga 60 peratus apabila makan kerap makanan seperti ikan, hidupan laut bercangkerang dan mengambil makanan tinggi OMEGA TIGA. Namun jangan lupa, elakkan makanan yang mengandungi lemak trans untuk jantung kekal sihat. 

Jom baca selanjutnya tips untuk memilih OMEGA TIGA yang baik.





Pilihan saya semestinya OMEGA GUARD SHAKLEE !

                       BUAT PEMBELIAN SEKARANG



Akhir Kata...

Rebutlah sementara stok masih ada. Untuk makluman, Omega Guard Shaklee sangat laris di pasaran, kerana kualitinya yang mantap dan kesannya yang sangat dirasai, di samping rasanya yang enak serta kesedaran rakyat Malaysia tentang betapa pentingnya kesihatan tubuh badan dan kecerdasan minda!
Anda dan saya sudah tentu tidak mahu berkira-kira untuk kesihatan, malah sanggup melabur untuk kesejahteraan hidup di dunia, yang bakal membawa ke Akhirat.


Sekian, 




MommyLiyanaShoppe
Puan Wima / 016-8977158 / 011-1587 1218
mommyliyana@gmail.com / FB/WieymaFarisHamizan

Pengedar Shaklee Anda : 886401

Alamat Premis ("Cash & Carry" juga digalakkan):
MommyLiyanaShoppe,
No. 86, Kampung Goebilt, Jalan Bako
93050 Kuching

Sarawak.


P/s: Ramai orang sanggup habis ribuan ringgit untuk gajet seperti iPhone & iPad tapi tak ramai yang sanggup melabur x sampai pun RM150 hanya untuk kesihatan badan dan kecerdasan minda ini. Anda berkira untuk sihat? Ya, saya yakin anda tidak begitu. Dapatkan Omega Guard Shaklee sekarang di sini.


P/s: Saya jamin Omega Guard Shaklee ini amat membantu anda dalam meningkatkan kesihatan tubuh badan dan kecerdasan minda anda dalam menjalankan aktiviti harian.




P/s: Segala jenis testimoni dan produk yang tertulis di laman ini tidak bertujuan untuk mengubat, mendiagnose, merawat dan menyembuh sebarang jenis penyakit.










No comments:

Post a Comment