Sunday 28 October 2012

Penyusuan Lancar, Luka Cepat Sembuh & Badan Kekal Cergas Sepanjang Berpantang

Alhamdulillah banyak permintaan untuk Set Berpantang Shaklee. Saya sendiri tak sangka rupanya memang ramai ibu-ibu yang mula memilih Shaklee untuk menjadi teman ketika berpantang. Pengalaman saya menggunakan Shaklee semasa berpantang dulu memang best sampaikan saudara mara semua pelik tengok saya cergas semacam je. Tak macam orang baru lepas bersalin katanya...hehe..lagipun bersalin anak ketiga tiada jahitan..bersyukur sangat-sangat. Badan memang rasa cergas hari pertama melahirkan, mudah lawas dan susu badan...Alhamdulillah memang banyak dan sentiasa over-flow. Baby Umairah pun dah masuk 3 bulan dan dengan izin Allah serta bantuan Shaklee, sampai sekarang masih menyusu baby secara exclusive..Alhamdulillah.


Berbalik kepada Set Berpantang tadi, Shaklee menawarkan rangkaian supplement yang khasiatnya setanding jamu malah pada saya lebih baik dari jamu kerana...supplement Shaklee adalah semulajadi dan mudah diserap oleh badan. Sebab itulah, kesannya memang cepat dan terbaik. Jika anda kurang gemar bau-bau herba, Shaklee adalah pilihan terbaik anda. Malah tidak seperti jamu, Set Berpantang kami boleh diamalkan sebaik selepas melahirkan dan tidak perlu dihentikan sekiranya baby mengalami jaundice (kuning).

Apa yang terkandung dalam Set Berpantang ni?

  • Vita-lea (multivitamin)
  • Vitamin C
  • B-complex
  • Zink
Apakah fungsi-fungsi setiap supplement di atas kepada ibu berpantang?
  • Vita-lea, Vitamin C & B-comp ~ untuk mengembalikan kesihatan dan tenaga ibu selepas bersalin dan bantu lancarkan proses penyusuan.
  • Zink ~ Mempercepatkan penyembuhan luka bersalin, kurangkan keguguran rambut yang biasa dialami oleh ibu bersalin. Khasiatnya sama seperti Pati Ikan Haruan kerana komponen utama Pati Ikan Haruan adalah zink.
Untuk mengatasi masalah sembelit, anda juga boleh mengamalkan Ostematrix atau ESP. Bonusnya, ostematrix dan ESP juga merupakan milk-booster untuk membantu melancarkan penyusuan dan mempercepatkan serta meningkatkan penghasilan susu badan.


Dengan segala kelebihan dan khasiat-khasiat yang ada, tidak hairanlah kenapa ramai ibu mula memilih Set Berpantang kami. Selain mudah kerana semuanya di dalam bentuk pil kesannya juga cepat dirasakan. Dan, jangan risau, setiap pembelian akan mendapat jadual pengambilan yang betul ya..

Jika anda masih ragu-ragu. lihatlah sendiri apa kata mereka yang telahpun mencubanya.

Testimoni 1


Testimoni 2


Testimoni 3


Testimoni 4



















Dari testimoni di atas, bestkan penangan Set Berpantang kami ni. Memang tidak dinafikan pengambilan jamu bagaikan adat kita semasa berpantang. Tapi, hakikatnya khasiat-khasiat jamu itu datangnya dari vitamin dan mineral yang terkandung di dalam setiap herba yang digunakan dalam pembuatan jamu itu. Beza jamu dengan Shaklee adalah, Set Berpantang mengandungi vitamin dan mineral yang sama yang telah diproses dalam bentuk pil.

Jadi, jika anda berminat untuk mencuba Set Berpantang kami, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut ya. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar Shaklee yang betul bagi mendapatkan panduan makan yang betul dan berkesan ya. Hubungi saya di:-


Call/Whatsapp: 016-8977158 | 011-15871218
E-mail: mommyliyana@gmail.com
Konsultasi PERCUMA selepas pembelian hanya untuk customer MommyLiyanaShoppe!


Salam sayang,














No comments:

Post a Comment