Monday 8 October 2012

Program Shaklee Shape-Up

Selamat malam semua...walaupun penat kerja disiang hari, balik rumah melayan karenah my prince & princess..tetapi digagahi juga untuk update blog..malam ni nak berkongsi RAHSIA Shaklee yakni "Cara Baik untuk Kekal Langsing & Rapi bersama Shaklee! haha..nak tahu idea ni dtg dari mana?..sebabnya seharian di Pullman tengok ramai hamba Allah yang "terlalu sihat" sampaikan bjalan pun mcm x larat..sambil bekerja, sambil tu pulak teringat dgn Shape-up Programme Shaklee...


Dengan Program Shaklee Shape-Up, anda dapat menikmati hidup baru yang hebat dgn menghilangkan lemak yang berlebihan. Pastinya setiap wanita & lelaki mengidamkan tubuh yang langsing dan rapi kan! Apa salahnya melabur sedikit untuk kesihatan yang berpanjangan!

Kebaikan Program Shaklee Shape-Up ni adalah :-
  • Badan yang langsing dan rapi
  • Nampak lebih anggun
  • Rasa Unggul
  • Rasa lebih bertenaga
  • Meningkatkan keyakinan diri
  • Meningkatkan kesihatan diri
  • Meningkatkan Kesihatan Secara MENYELURUH!

Apa yang terkandung dalam Program Shaklee Shape-Up ni..jom kita lihat satu persatu...

  1. Cinch™ Energy Tea Mix~Adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang ada umph!
    Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat.  Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman. 

    •    Selamat, peningkatan tenaga semulajadi.  Diminum secara panas atau sejuk. 
    •    Merupakan alternatif minuman bergula dan kopi terbaik.
    •    Peningkatan tenaga segera.
    •    Bungkusan mudah bagi setiap satu hidangan

    Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.

    Perbezaan Shaklee:-

    Selamat, penggalak tenaga semulajadi.
    * Ditambah dengan taurina - meningkatkan tenaga dan ketahanan badan.
    * Pilihan alternatif terbaik menggantikan minuman kopi, soda atau manisan untuk mengekalakan kecergasan tubuh.


  2. Cinch™ Shake Mix~Campuran Proprietari Protein dengan Leusina
    •    Bebas Laktos
    •    Rendah glisemik
    •    Soya Bukan-GMO 

    Cinch™ Shakes sangat enak dan merupakan cara yang berkhasiat untuk membantu dalam mengekalkan otot perlu dan memberikan anda rasa puas semasa menurunkan berat badan. 
    •    Diperkaya dengan Leucine™ bagi mengekalkan otot semasa
          anda menurunkan berat badan
    •    Kaya dengan protein bagi membantu anda rasa kenyang 
          dan puas
    •    Tinggi serat dengan enam gram bagi setiap hidangan

  3. Lecithin~Kolina merupakan satu komponen asetilkolina neurotransmiter yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf.  Soya lecithin merupakan sumber utama kolina.

    Lecithin Shaklee diperolehi secara semulajadi  daripada kacang soya. Setiap kapsul gel lembut menyumbang 530mg lecithin.

    Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

    Perbezaan Shaklee:-

    ~ Menyerap vitamin yang larut lemak-Membantu tubuh dalam menyerap vitamin A, D, E dan K yang larut lemak.
    ~ Melindungi hati - menghalang enapan lemak dihati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati.
    ~ Pemecahan lemak dan kolestrol - Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salurdarah, pengambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan trigliserid di dalam tubuh.
    ~ Pelangsingan - Menghalang obesity. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
    ~ Mencantikkan otot dan kulit - Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.
    ~ Memperbaiki alergi - Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah, seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit - dermatitis, demam alergi.
    ~ Menghalang kejadian batu karang - 90% dari batu karang terjadi dari kolestrol, lecithin mengemulsi kolestrol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.
    ~ Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stres - Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress. Wanita hamil harus mengambil jumlah lecithin yang secukupnya untuk pembesaran sihat janin.
    ~ Menghalang tekanan darah tinggi - Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang asteriosklerosis, menggalakkan peredaran darah.
    ~ Memperbaiki prostat lelaki - Kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak.
    ~ Meringankan sembelit - Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.



  4. Herb-Lax™~Herb-LaxTM Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas.*
    Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herb-LaxTMyang lembut boleh membantu.
    Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa).  Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.
    Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 
    Manfaat Utama:

  • Pembersihan Najis yang Tersekat.
  • Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
  • Membantu Masalah Sembelit.
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
  • Mengempiskan Perut.
  • Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.


Walau bagaimanapun, anda haruslah terus mengikuti konsep yang betul untuk menguruskan badan… misalnya menjaga pemakanan dan melakukan senaman. Shaklee bukan produk ajaib yang menjadikan anda kurus dalam sekelip mata. Ia bertindak dengan begitu halus dengan tubuh badan anda, dan anda haruslah menyokongnya dengan melakukan aktiviti-aktiviti yang sepatutnya.


Sekiranya anda berminat, hubungi saya untuk info lebih lanjut mengenai produk.

Call/Whatsapp: 016-8977158/011-15871218
Add fb: WieymaFarisHamizan
Like page: MommyLiyanaShoppe 

Dengan pembelian di 
MommyLiyanaShoppe, anda akan mendapat konsultasi produk secara PERCUMA di samping TAWARAN HARGA HEBAT menanti ANDA! 




[* Produk ini bukan bertujuan untuk diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.]


Salam sayang,




No comments:

Post a Comment