Friday 17 October 2014

ESP Shaklee Terbaik untuk Wanita!

Semua wanita idamkan kulit yang cantik tanpa jerawat, kulit licin dan cerah berseri. Tiada masalah yang tidak dapat diselesaikan. Cuma amalkan ESP Shaklee & Set Kecantikkan kulit dari Shaklee yang terdiri daripada Vitamin C dan Vitamin E. Yang penting mesti amalkan secara konsisten dan minum banyak air. Agar kelembapan kulit terserlah di luaran. ESP bukan sahaja baik untuk wajah anda, namun banyak lagi manfaat lain ESP untuk para wanita.


Kenapa ESP Shaklee terbaik untuk wanita?


  • Esp membantu memperbanyakkan susu ibu

ESP adalah supplemen berbentuk protein. Protein adalah binaan asas sel dan tisu dalam tubuh badan kita. Gabungan sel akan membentuk tisu, dari tisu membentuk organ seterusnya membentuk sistem. Komposisi utama dalam susu ibu adalah protein diikuti oleh kalsium dan zat lain. Protein ini diperlukan untuk penghasilan sel dan membaiki tisu sel dalam badan serta ia penting untuk pembesaran bayi.


  • Mengurangkan risiko kanser payudara
Selain mengatur fungsi reproduksi, kandungan isoflavon dalam ESP dapat meningkatkan antioksida; vitamin C dan E sehingga melambatkan pertumbuhan sel-sel kanser seperti kanser payudara.

  • Meningkatkan kesuburan
ESP membantu mengatasi penurunan hormon estrogen pada wanita kerana kacang soya mempunyai khasiat isoflavon iaitu khasiat yang mempunyai kesan yang sama seperti estrogen.

  • Mencantikkan dan menganjalkan payudara
Ramai wanita yang mahu payudara yang cantik dan tegang. Kacang soya dalam ESP adalah antara makanan yang mengandungi genistein. Genistein daripada kacang soya mempunyai bentuk kimia yang menyerupai hormon estrogen. Ini dapat membantu dalam mengimbangi dan mengawal kadar estrogen dalam badan wanita. Semakin wanita berusia semakin menurun pengeluaran hormon estrogen. Amalan pemakanan daripada produk kacang soya dapat membantu dalam mengurangkan kesan kekurangan estrogen ini.

Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses. ESP juga tidak mengandungi kolestrol dan laktosa.

Jom kita lihat apa kata wanita di luar sana yang mengamalkan ESP secara konsisten.



Testimoni 1 : Penangan ESP untuk ibu-ibu yang menyusu, susu jadi pekat & lebih lemak berkrim :)


Testimoni 2 : ESP juga untuk diet...dlm masa 2 bulan berat turun 6kg :)..kulit muka berseri-seri.


Untuk melihat lebih banyak testimoni klik di SINI.

Lagi satu, ESP mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh badan anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan dengan sendirinya. ESP juga tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet. 

Anda boleh mendapatkan ESP Promo (Buy 6 free 1) sepanjang Oktober ini. Pakat ramai-ramai untuk kongsi beli ESP dengan harga super duper murah. Jimat lagi tu Rm150 dengan pembelian 6 canister ESP. Peluang masih ada ni. Jom pakat beli sekarang.

Untuk Pembelian & Konsultasi, hubungi saya HARI INI :-

SID Wima Madian
Call/Pm/Whatsapp : 016-897 7158
E-mail: mommyliyana@gmail.com



No comments:

Post a Comment