Tuesday 21 October 2014

Terlalu Kurus? Nak Tambah Berat Badan?

Selalunya ramai orang di luar sana yang nak turunkan berat badan. Tapi tidak kurang juga ada yang nak tambah berat badan sebab mengalami masalah badan terlalu kurus. Dan ada juga yang nak tambah berat badan sebab nak atur BMI. Sekiranya anda terlalu kurus, nak tambah berat badan, vitamin Shaklee boleh mambantu masalah anda.





Terdapat 2 punca berat sukar bertambah:-

1. Makanan yang diambil tidak sempat diproses menjadi nutries yang boleh digunakan oleh tubuh secara 100% sepenuhnya disebabkan oleh kadar metabolisme yang cepat. Ini menyebabkan nutrien dibuang begitu sahaja dengan sia-sia.

2. Pengambilan makanan yang sedikit (makan sedikit sahaja dah rasa kenyang). Perut tidak dapat menampung pengambilan makanan dalam kuantiti yang banyak disebabkan telah menjadi kebiasaan makan sedikit sahaja.


Anda terlalu kurus? Nak tambah berat badan? Anda jangan risau. Kami di Shaklee telah menyediakan vitamin semulajadi yang dapat membantu meningkat berat badan anda dan membantu memantapkan tahap kesihatan anda agar lebih sihat dan bertenaga! Terdapat 4 suplemen iaitu :-

1. Meal Shake

Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Rasa yang sedap macam milk shake McD.

2. Vita-Lea

Membekalkan 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiriod@ beguk (penyakit ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea Shaklee). Pengambilan Vitalea ni banyak membantu badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.

3. B-complex

  • Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. 
  • Mengawalatur kadar metabolisme dalam badan.
  • Menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular,
  • Mengurangkan rasa letih, 
  • Tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

Apa kata mereka yang dah berjaya menambah berat badan setelah mengambil gabungan 3 suplemen ini.

Testimoni 1 : Berjaya naikkan berat badan 2kg setelah sebulan minum Mealshake Shaklee.



Testimoni 2 : Berat badan naik 4kg setelah amalkan minum Mealshake Shaklee.


Bestnya bila impian nak naikkan berat badan tercapai. Bulan ni promosi Mealshake juga tau. Jom rebut peluang untuk dapatkan Mealshake Promo beli 3 percuma 1. Nak beli 1 pun boleh masih dapat harga promo.

Jom buat pembelian sekarang!

Untuk pembelian dan konsultasi, boleh hubungi saya ditalian:-

Call/whatsapp : 016-897 7158

Salam sayang, 



No comments:

Post a Comment