Monday 20 October 2014

Meriahnya dengan Set Penyusuan 3M!

Apa yang meriahnya dengan Set Penyusuan 3M? Ni yang nak cerita ni...bukan meriah susu je tau...malahan banyak manfaat lain yang para ibu dapat. Secara tidak langsung, ibu yang menyusu mempunyai peluang yang sangat cerah untuk menjaga bentuk badan mereka kerana menyusu itu sendiri membantu membakar kalori tubuh.



Malahan dengan pengambilan Set Penyusuan 3M ini juga membantu para ibu sihat dan anak membesar bagai juara. Lagipun, percaya atau tidak, dengan mengamalkan Set Penyusuan 3M ini turut membantu para ibu mempunyai badan yang langsing, kulit yang sihat dan anggun.

Supplemen apa yang terkandung dalam Set Penyusuan 3M ni ya?



1. ESP (Protein Shaklee)
Membantu penghasilan sel baru yang sihat dan memperbaiki sel yang rosak. Esp mengandungi protein dan kalsium. Lagipun kompisisi utama susu ibu ialah protein dan kalsium.

2. Vitalea (Multivitamin Shaklee)
Multivitamin yang lengkap dengan zat besi. Membantu ibu sihat dan tiada masalah rendah HB. Anak juga membesar dengan sihat apabula si ibu mengamalkan pengambilan multivitamin.

3. B-complex 
Memberi ibu kesihatan yang optimum, mencantikkan kulit, membantu menstabilkan perasaan dari tekanan dan perlu untuk pembesaran bayi kerana B-complex perlu untuk membina sel darah merah.

4. Vitamin C 
Ia juga vitamin yang mencegah kemurungan dan bagus untuk kulit si ibu dan bayi. Membantu meningkatkan imun sistem bayi.

5. Ostematrix (Kalsium Shaklee)
Membantu mengurangkan risiko osteoporosis di kalangan ibu yang melahirkan dan menyusukan anak. Penting untuk perkembangan tulang dan sistem saraf anak.

6. Alfalfa
Terkenal sebagai milk booster kerana ia membantu mempercepatkan penghasilan susu ibu. Ia jua vitamin kecantikkan dan membantu si ibu mempunyai kulit yang cantik, sihat luar dan dalam.

Jom kita lihat apa kata pengguna Set Penyusuan 3M ni ya...

Testimoni 1 : Stock EBM bertambah 130oz dlm jangkamasa 10 hari.



Testimoni 2 : Alhamdulillah..dapat kumpul stok 420oz x sampai 2 minggu.



Testimoni 3 : Meriahnya stok hasil pengambilan Set Penyusuan 3M.



Untuk melihat lebih banyak testimoni, klik di SINI.

Untuk mendapatkan SET PENYUSUAN LANGSING, klik di SINI.

Jika anda ibu yang menyusu ingin dapatkan ke semua iaitu sihat, cantik luar dan dalam serta perjalanan penyusuan yang lebih baik, boleh dapatkan dari kami vitamin dalam Set Penyusuan 3M ini melalui :-

Call/whatsapp : 016-897 7158
E-mail : mommyliyana@gmail.com


Salam sayang, 

MommyLiyana

No comments:

Post a Comment