Thursday 12 December 2013

ESP atasi Payudara Lembik dan Kendur!


Takutnyakan bila dah berusia payudara dah semakin lembik dan kendur! Oooo tidakkkkk...jom saya nak kongsi rahsia untuk atasi payudara lembik dan kendur ni.... 

Payudara merupakan aset penting seorang wanita. Saya percaya setiap wanita mahukan payudara yang cantik menawan dan setiap wanita juga berusaha untuk atasi payudara lembik dan kendur!. Namun, seiring peningkatan usia, payudara akan turut mengalami kesan penuaan, kekenduran dan kurang pejal, tidak seperti zaman anak dara dulu. Bagi ibu-ibu yang menyusu pula, kesan yang sama turut dirasai, malah adakalanya lebih ketara. Persoalannya, bagaimana nak maintain payudara kita agar sentiasa cantik dan menawan??


Cara yang paling mudah ialah dengan menjaga pemakanan dan pengambilan makanan tambahan. Tingkatkan pengambilan protein anda. Protein diperlukan untuk membina dan menjaga nada otot dan pejal. Protein juga menyediakan kolagen yang sangat diperlukan. Antara makanan yang tinggi protein ialah ikan, telur, ayam dan daging. Namun masalah yang dihadapi ialah apabila makanan ini digoreng dengan minyak biasa, ia akan disertai dengan kolestrol dan ini menyebabkan kekangan yang besar. Hal ini merupakan antara sebab mengapa ramai yang memilih supplemen dalam melengkapkan mana-mana zat dan nutrien yang kurang dalam badan.

Dan semestinya supplemen yang paling sesuai untuk mengatasi masalah payudara lembik dan kendur ialah Energizing Soy Protein ( ESP). 



Dengan pengambilan ESP secara konsisten, ia sangat membantu dalam menganjalkan semula dan mencantikkan payudara anda. Saya sendiri dah merasa kesannya :)
Dan berikut sms yang diterima oleh customer kami, bahawa suami beliau sendiri menegur tentang perubahan yang beliau lalui. Syukur Alhamdulillah...gembira hati membaca testimoninya...
"Beb, suami aku kata breast aku anjal lepas seminggu minum ESP yang aku beli kat kau...best2...aku suka sangat!!!"

Alhamdulillah...memang gembira bila mendapat tahu yang produk kami membantu ramai ibu dan wanita-wanita di luar sana kekal cantik dan sihat. Anda bila lagi? Cubalah....dan semestinya pengambilan ESP yang konsisten bukan sahaja mencantikkan dan menganjalkan semula payudara, tetapi juga mencantikkan kulit, menghilangkan kesan parut dan jerawat, membanyakkan susu bagi ibu-ibu yang menyusu dan menjadikan wajah tampil cantik, mulus dan berseri.

Untuk info ESP yang selanjutnya boleh klik di SINI.

Untuk mendapatkan ESP dan produk Shaklee yang lain boleh hubungi saya di :-

Call/whatsapp : 016-8977158
Email : mommyliyana@gmail.com
Add Fb: Wima Madian untuk chatting secara langsung
Like Fan Page : MommyLiyanaShoppe , tawaran harga menarik menanti anda!

Konsultasi PERCUMA hanya akan diberikan kepada customer saya sahaja ya!


Penafian : Segala penulisan dan testimoni yang ditulis dilaman ini bukan bertujuan untuk mendiagnose, merawat, mencegah dan mengubat sebarang jenis penyakit. Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan dinasihatkan untuk rujuk kepada pakar. 






No comments:

Post a Comment