Wednesday 5 February 2014

Set Bersalin Shaklee Murah & Berkesan!

Assalammualaikum semua...bestnya dengar testimoni dari Master saya yang sekarang ni tengah berpantang 16 hari dengan Set Bersalin Shaklee murah dan berkesan...

Memang berkesanpun...saya sendiri mula mengenali Shaklee dengan Set Hamil Shaklee, seterusnya ambil Set Berpantang Shaklee....sekarang ni pun adik saya berpantang dengan Set Bersalin Shaklee yang murah dan berkesan...

Jom kita lihat testimoni Master saya yang berpantang dengan Set Berpantang Shaklee..




Set Bersalin Shaklee memang murah dan berkesan...untuk memanaskan badan cukup untuk ambik Omega Guard Shaklee yang mampu memelihara badan dari sejuk-sejuk, memanaskan badan dan juga membantu mengurangkan sakit badan dan sakit sendi. Lagipun Omega sangat bagus untuk otak bayi...khasiatnya akan disalurkan kepada bayi melalui susu ibu.

Pendek kata, Set Bersalin Shaklee memang ALL IN ONE...jika nak panaskan badan tambah Omega Guard, nak susu meriah tambah ESP. Elak sembelit tambah Ostematrix. Jika nak set bersalin sahaja, ada 4 produk asas iaitu b-complex, vitalea, zinc complex dan vitamin c.

Sekarang ni promosi Vita-lea Shaklee, harga menarik saya tawarkan untuk Set Berpantang Shaklee ni termasuk :-

1. ESP
2. Omega Guard
3. Ostematrix
4. Vitalea
5. Zinc complex
6. Vitamin C
7. B-complex

Promosi sehingga 28 Februari 2014 sahaja ya!

Anda nak 1 set???

Untuk dapatkan Set Berpantang Shaklee murah dan berkesan ni hubungi saya di :-

Call/whatsapp : 016-8977158
Add fb: Wima Madian untuk chatting secara langsung berkaitan produk
Like fan page: MommyLiyanaShoppe - rebut peluang untuk dapatkan harga diskaun daripada kami!
E-mail: mommyliyana@gmail.com

KONSULTASI PERCUMA hanya untuk customer yang membeli dari saya sahaja ya!









No comments:

Post a Comment