Tuesday 11 March 2014

Peluang Jana Pendapatan dengan Shaklee


Memang bukan senang nak senang, bukan susah nak susah. Memang tidak dinafikan ramai kawan-kawan yang ajak buat bisnes lain, tapi hati ini tidak yakin walaupun mereka telah buktikan ramai team member mereka yang dah berjaya.

Tapi hati ini tetap terpaut dengan bisnes Shaklee, mudah & senang...kalau kena dengan cara & gaya, memang lumayan! Apa yang bestnya bisnes Shaklee ini, kita sendiri usaha, kita sendiri yang dapat hasilnya. 



"Bersama Mama Shaklee"

Saya lebih suka galakkan anak-anak Shaklee saya menggunakan sendiri produk Shaklee seterusnya merasai sendiri keberkesanannya, guna secara istiqamah, akan timbul keyakinan diri untuk promote manfaat setiap supplement Shaklee.

Yang penting dalam bisnes Shaklee ini, diri sendiri yang kena berusaha tentukan income masing-masing setiap bulan. Kita bukan membantu "upline" tapi membantu diri sendiri. Nak income banyak & lumayan kena berusaha lebih, kalau dah goyang kaki memang tak akan dapat apa2 pun.


"Bersama Mama & Nini family Shaklee"

Apa yang penting NIAT sebenar kita nak mulakan bisnes ini. Peluang anda untuk berjaya BESAR! Anda sendiri yang tentukannya!

Jika anda berminat untuk sertai kami, boleh hubungi saya secara personally untuk lebih lanjut di SINI.

Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk Shaklee [atau] cara jana pendapatan di rumah, boleh hubungi saya melalui:-

E-mail: mommyliyana@gmail.com
Call/whatsap: 016-8977158

Penghantaran seluruh Malaysia, Sabah & Sarawak.
COD Kuching, Sarawak








No comments:

Post a Comment