Tuesday 23 July 2013

HEBATNYA Performance Drink Shaklee : Berkayuh 250km Tanpa Henti!!!


Di bulan Ramadhan ni nak bercerita kehebatan penangan Performance Drink perisa oren yakni minuman hebat untuk seisi keluarga. Berkayuh 250km tanpa henti!! Percaya ke tak ni?? Ok..jom baca selanjutnya di bawah...

SUBRAMANIAM Kumarasamy, 40 tahun, merupakan atlet sukan triatlon dan maraton bertaraf antarabangsa. Pernah terlibat Jelajah Amal Berbasikal 1 Malaysia 2012, lelaki ini telah mencatat rekod berkayuh sejauh 250km tanpa henti. Itu pun setelah mengambil PERFORMANCE DRINK SHAKLEE berperisa oren. Lebih membanggakan sepanjang menyertai jelajah amal berterusan, beliau tidak pernah sekalipun mengalami kekejangan otot dan kekal bertenaga.

Justeru, tidak mustahil kesan pengambilan air penambah tenaga ini, Subramaniam berjaya membuat kayuhan sejauh 1,185km dalam masa enam hari sahaja! Wowwww!!!!!!!!!!!


Pencapaian ini sungguh membanggakan jika dibandingkan dengan rekodnya dalam aktiviti berbasikal Jelajah Johor 2011 lalu. Tanpa PERFORMANCE DRINK SHAKLEE berperisa oren, beliau hanya mampu berkayuh sejauh 125km sahaja. Atas kehebatan menakjubkan ini, Subramaniam begitu yakin dengan PERFORMANCE Drink SHAKLEE berperisa oren dan akan terus menggunakannya pada masa akan datang.

Mencungkil rahsia keistimewaan minuman terbukti secara klinikal dan lebih baik berbanding air biasa ini, ia direka khas dengan campuran elektrolit iaitu OPTI-LYTEIM proprietari. Paduan hebat ini menghasilkan gabungan unik karbohidrat yang dapat menyalurkan tenaga segera pada tubuh. Selain itu, ia bertindak memerangkap komposisi air di dalam tubuh untuk berada pada tahap hidrasi optimum. Maka, sesiapa sahaja yang mengambil Performance Drink Shaklee berperisa oren tidak pernah berasa letih!!




Malah minuman perangsang tenaga ini juga membuatkan tubuh anda sentiasa berada dalam keadaan cergas, tidak terhidrat dan sentiasa kelihatan awet muda kekal bertenaga sepanjang hari. Justeru, apa kata rasai sendiri minuman tenaga tambahan ini.




BERMINAT?? Untuk pembelian boleh hubungi saya melalui:-

Call/Whatsapp : 016-8977158
E-mail : mommyliyana@gmail.com
Like page: MommyLiyanaShoppe untuk mendapatkan tawaran harga menarik khas untuk anda.
Add Fb: WieymaFarisHamizan untuk chatting secara langsung berkaitan produk.

Konsultasi PERCUMA untuk pembelian dari saya sahaja ya!


Penafian: Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk di laman ini tidak bertujuan untuk mendiagnose, merawat, mengubat atau menyembuh sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment