Sunday 1 June 2014

Set Kesuburan Lelaki


Set Kesuburan Lelaki Shaklee

Assalammualaikum & selamat malam pembaca setia blog MommyLiyana...semoga sentiasa berada di dalam rahmat Allah s.w.t hendaknya. Malam ini terbuka hati untuk menulis berkaitan kesuburan lelaki. Dalam usaha untuk mendapatkan cahayamata, suami & isteri hendaklah bekerjasama untuk memperbaiki & mempersiapkan diri untuk ke arah itu.


Nasihat kepada pasangan yang berusaha nak dapatkan zuriat, salah satu usaha ialah makan suplemen. Setiap rawatan perlu 3 ke 6 bulan untuk melihat keberkesanan. Bagi suami, Set Kesuburan Lelaki membantu permasalahan anda.



Set Kesuburan Lelaki ini terdiri daripada 3 suplemen yang terdiri daripada Zinc complex, CoQ Health Tablet & Vitamin E Shaklee yang membantu :-

  • Meningkatkan kemampuan seks lelaki.
  • Meningkatkan bilangan dan pergerakan sperma.
  • Mengurangkan peratusan sperma abnormal.
  • Membantu meningkatkan keinginan seksual lelaki.
  • Membantu sperma "tahan lebih lama".



Sepanjang Jun 2014 ini, anda boleh dapatkan Vitamin E dengan harga promosi iaitu beli 6 botol percuma sebotol. Jimat nilai wang anda dan boleh digunakan bersama untuk suami dan isteri. Selain untuk kesuburan, Vitamin E Shaklee juga terkenal sebagai Vitamin kecantikkan. 

Untuk dapatkan Set Kesuburan Lelaki, boleh hubungi saya melalui :-

Call/whatsapp : 016-8977158
E-mail : mommyliyana@blogspot.com

Salam sayang, 



Penafian: Segala testimoni/penulisan berkaitan produk di laman ini, tidak bertujuan untuk mendiagnose, merawat, mengubat, atau menyembuhkan apa jua jenis penyakit. Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan dinasihatkan untuk merujuk kepada pakar.

1 comment:

  1. Harga jimat sepanjang Jun ini! Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan Vitamin E Shaklee "Buy 6 Free 1'..

    ReplyDelete