Wednesday 4 June 2014

Keahlian Shaklee secara PERCUMA!


Setiap bulan Shaklee akan buat promosi pembelian "buy 6 free 1" utk sesetengah produk. Dan utk bulan Jun ini promosi Vitamin E "buy 6 free 1". Dengan pembelian 6 botol Vitamin E sepanjang Jun ini melayakkan anda untuk mendapat keahlian Shaklee secara PERCUMA!


Nak tunggu apa lagi? Nak buat apa dengan vitamin E kalau beli banyak? Mungkin ini yang bermain difikiran anda. Jangan risau, Vitamin E jangka hayatnya selama 2 tahun. So lambat expired ya...bolehlah anda simpan stok...mana tahu ada customer yang nak membeli vitamin E dari anda...dah dapat income dari situ.

Cara lain anda nak dapatkan keahlian secara percuma untuk bulan Jun ini, anda boleh share dengan rakan sepejabat, kawan-kawan, saudara -mara dan adik beradik. So, kalau kumpul order, anda dapat free 1! Bestkan! Lagipun bukan senang nak dapat promo Vitamin E "buy 6 free 1" ni...

Dah membeli Vitamin E promo "buy 6 free 1 ni" dah melayakkan anda untuk mendapat keahlian secara PERCUMA! Maknanya, jika anda mahu "income tanpa batasan" dengan Shaklee, dan mulakan bisnes boleh terus mulakan selepas membeli set ini.

Apa yang bestnya Vitamin E Shaklee ni :-
  • Vitamin terbaik untuk kecantikkan kulit. 50X lebih baik kesannya untuk kulit berbanding Vitamin C.
  • Merupakan "vitamin cinta" yang membantu menghangatkan kembali hubungan suami isteri!
  • Membantu menghilangkan sakit sendi dan lenguh badan.
  • Anti penuaan dan awet muda!
  • Membantu menghilangkan parut.
Ini antara testimoni pengguna Vitamin E...biar gambar yang berbicara!




Haa..bestkan penangan Vitamin E Shaklee! Vitamin E ini boleh diambil secara dalaman dan luaran. Boleh dibuat masker juga...tu sebab kena beli 6 botol terus! Nak tahu cara buat masker & cara makan, selepas pembelian dari saya, saya akan terangkan ya!

Nak lebih banyak testimoni klik di SINI.

Rebut peluang untuk dapatkan Keahlian Shaklee secara Percuma Jun ini dengan pembelian Vitamin E "Buy 6 Free 1". 

Untuk pembelian, hubungi saya melalui :-

Call/whatsapp: 016-897 7158
E-mail: mommyliyana@gmail.com


Penafian: Segala testimoni/produk yang ditulis dilaman ini tidak bertujuan untuk mendiagnose, merawat, menyembuh dan mengubati sebarang jenis penyakit. Pembaca yang ada masalah kesihatan digalakkan untuk rujuk kepada pakar.

No comments:

Post a Comment