Saturday 5 July 2014

Testimoni Pengguna Vivix Shaklee

Alhamdulillah...teruja dengar pengakuan ikhlas daripada pengguna-pengguna Vivix ni. Jom kita review apa kata mereka.










Alhamdulillah...bestkan bila baca testimoni pengguna Vivix ni. Jadi, kawan-kawan, hadiahkan sebotol Vivix ini kepada mak dan ayah tersayang. Kita mesti nak tengok mak dan ayah sentiasa sihatkan. Apalah sangat dengan nilai wang ringgit RM475 = sebotol Vivix jika dibandingkan dengan kesihatan orang tua yang kita sayang.

Akhir kata, rebutlah sementara stok Vivix masih ada. Lagipun sepanjang Julai ni promosi Vivix beli 6 percuma 1. Untuk makluman juga, Vivix ini produk TERLARIS di Shaklee, kerana kualitinya mantap dan kesannya yang sangat dirasai di samping rasanya yang enak dan kesedaran rakyat Malaysia tentang betapa pentingnya kesihatan tubuh badan dan kesihatan minda.

Anda dan saya sudah pasti tidak mahu berkira-kira untuk kesihatan, malah sanggup melabur untuk kesejahteraan hidup di dunia yang bakal membawa kesejahteraan di akhirat.

Jom buat pembelian sekarang! Untuk pembelian klik pada gambar ya.



Untuk pertanyaan, anda boleh hubungi saya melalui:-

Call/whatsap : 016.897.7158 | Wima
E-mail : mommyliyana@gmail.com

## Pembelian 2 botol Vivix melayakkan anda untuk dapat free membership.
## Pembelian promosi Vivix (Buy 6 Free 1) turut melayakkan anda dapat free membership dan bonus akan dikreditkan ke akaun bank anda pada pertengahan bulan depan.


Penafian : Segala penulisan berkaitan produk /testimoni di laman ini tidak bertujuan untuk merawat, mengubat, menyembuh dan mendiagnose sebarang jenis penyakit. Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan di galakkan untuk merujuk kepada pakar.


No comments:

Post a Comment