Sunday 6 July 2014

Vivix promosi "Buy 6 Free 1"

Dapatkan Vivix secara PERCUMA dengan pembelian 6 botol Vivix. Promosi sah sehingga 31 Julai 2014 ya! Jangan lepaskan peluang anda untuk dapatkan produk kesihatan ini dan hadiahkan kepada ibu dan ayah yang tersayang.


Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair Vivix ini berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan suplemen anti penuaan terbaik di dunia. Ia dicipta selepas pendidikan bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan suplemen pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Dengan pembelian Vivix "Buy 6 Free 1" melayakkan anda untuk dapat free membership Shaklee seumur hidup. Bonus akan dikreditkan ke akaun anda pada pertengahan bulan depan.

Jika anda, ibu atau ayah anda yang menghidap penyakit kencing manis, darah tinggi dan penyakit jantung dalam satu masa, dan tidak mahu untuk menelan pil, atau anda tidak sanggup untuk melihat ibu dan ayah ambil pil setiap hari, ambillah Vivix Shaklee...insya Allah anda akan lihat perubahannya.

Apa kata pengguna Vivix? Jom lihat di SINI.

Untuk dapatkan Vivix promosi "buy 6 Free 1" boleh hubungi saya melalui:-

Call/whatsap : 016.897.7158 | Wima
E-mail: mommyliyana@gmail.com

Klik di sini untuk pembelian secara online.

Penafian : Segala testimoni/produk yang ditulis di laman ini tidak bertujuan untuk mendiagnose, merawat, mengubat, dan mengubat sebarang jenis penyakit. Pembaca yang ada masalah kesihatan digalakkan untuk merujuk kepada pakar.

No comments:

Post a Comment