Wednesday 8 May 2013

Vivix Shaklee

Vivix atau lebih popular dipanggil sirap Shaklee kerana cecair vivix ni berwarna merah. Vivix Shaklee merupakan supplement anti penuaan terbaik di dunia. Ia dicipta selepas pendidikan bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. 

Mengapa Vivix Sangat Bagus dan Baik untuk Anda?

a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.

b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.


c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)

Kelebihan lain Vivix yang anda perlu tahu ialah ia membantu memelihara dan menjaga :-

--Kesihatan Jantung
--Kesihatan Otak
--Imunisasi Badan
--Kesihatan Sendi
--Perlindungan Antioksida
--serta Kesihatan menyeluruh tubuh

Bagaimanakah Vivix dapat memberikan kesan yang begitu baik dan menyeluruh?


Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.

Selanjutnya testimoni pengguna yang dah mencuba Vivix...

Testimoni 1: Masalah sukar buang air besar dapat di atasi, penglihatan semakin pulih selepas amalkan vivix lebih kurang 2 minggu.


Testimoni 2 : Kesihatan semakin stabil..amalkan Vivix untuk kurangkan kesan resdung.


Testimoni 3: Vivix dan pesakit kencing manis, darah tinggi.


Testimoni 4: Vivix dan pesakit stroke.


Testimoni 5: Pengguna Shaklee luar negara: pihak hospital sendiri terkejut dengan perubahan pesakit



"Kita memang tak boleh nak elak menjadi tua, sakit atau mati tapi sekurang-kurangnya kita usaha amalkan penjagaan kesihatan supaya apabila tua nanti tanpa sakit kronik..Insya Allah"..

Saya teringat arwah ayah yang terkena minor stroke 2 hari dan hari ke-3, stroke semakin teruk sehingga arwah ayah tidak dapat bergerak seluruh badan. Seminggu lepas tu ayah kembali kerahmatullah [ 6 April 2013] yang lepas. 
Al-Fatihah...
Belum sampai Vivix yang di order, arwah ayah dah kembali ke rahmatullah. Memang saya terlambat untuk memberi supplement yang terbaik kepada ayah yang tersayang walaupun tahu Vivix adalah supplement terbaik untuknya. Sekarang ni, saya pastikan ibu ambil Vivix setiap hari untuk memastikan ibu sentiasa sihat. Tak sanggup rasanya kehilangan insan yang disayang. 

Jika anda, ibu atau ayah anda yang menghidap penyakit kencing manis, darah tinggi, dan penyakit jantung dalam satu masa, dan tidak mahu untuk menelan pil, atau anda tidak sanggup untuk melihat ibu dan ayah ambil pil setiap hari, ambillah Vivix Shaklee...insyaAllah, anda akan dapat lihat perubahannya.

Bimbang pasal harga? Pastinya DISKAUN HEBAT dan MENARIK hanya untuk pelanggan MommyLiyanaShoppe!

Untuk mendapatkan Vivix Shaklee, hubungi saya di :-



Call: 016-8977158
E-mail: mommyliyana@gmail.com
Add Fb saya: WieymaFarisHamizan untuk chat secara langsung berkaitan produk atau harga 
Klik like di Fan Page saya : MommyLiyanaShoppe untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Konsultasi hanya akan diberikan kepada customer saya sahaja ya. Setiap pembelian di MommyLiyanaShoppe akan mendapat konsultasi PERCUMA!



Penafian: Setiap penulisan berkaitan produk dan testimoni di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau mencegah apa jua jenis penyakit. Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat daripada pakar kesihatan.








No comments:

Post a Comment