Wednesday 22 May 2013

Hanya Untuk Lelaki ~Panduan Kekal Muda dan Bertenaga

Jika bulan Mei kita meraikan Hari Ibu, bulan Jun pula khusus untuk golongan bapa. Ayah, insan yang luarbiasa yang gigih berusaha mendidik dan membesarkan kita tanpa mengenal erti putus asa dan jemu, menangani pelbagai cabaran demi menjamin kesejahteraan keluarga.

Cuma lagak seorang ayah yang sentiasa 'cool' jarang mencerminkan keresahan yang bermain dimindanya. Malah kerap kali sikap tegas, garang mendidik anak-anak, serta gigih memberi yang terbaik untuk orang yang dikasihi, membuatkan mereka kurang memberi tumpuan pada kesihatan diri.


Namun, sebagai ketua keluarga yang punya tanggungjawab besar, kesihatan seharusnya menjadi agenda utama. Ini kerana segagah manapun kaum adam ini, mereka tidak lepas daripada masalah kesihatan seperti penyakit jantung, penyakit kencing manis, kegemukkan, strok dan pelbagai masalah kesihatan lain.

Tidak kurang juga yang telah mengalami perubahan hormon seawal usia 30-an dan diserang masalah seperti mati pucuk, pembesaran prostat, letih, lesu dan kurang stamina. Dengan diet kurang sihat, pencemaran alam dan gaya hidup hari ini turut menyumbang kepada pelbagai masalah kesihatan yang baru.

Jadi, sempena sambutan Hari Bapa yang bakal tiba, mungkin anda sebagai anak juga para isteri di luar sana merancang untuk memberikan hadiah terbaik untuk suami dan ayah tercinta.

Zahirkan tanda kasih anda pada mereka dengan anugerah kesihatan Set produk utama Lelaki Shaklee iaitu Omega Guard, Zink dan Vitamin E Complex. Kalaupun bukan daripada si isteri atau si anak, mungkin inilah masanya untuk anda, kaum adam menghadiahkan sesuatu yang berharga pada diri. Hadiahkanlah diri dengan anugerah kesihatan Shaklee yang sentiasa selamat, berkesan dan mesra alam.


Sememangnya usia akan terus meningkat. Tiada siapa yang mampu menyekat. Yang muda pastinya akan tua, yang kecil akan dewasa. Namun, supplemen yang baik mampu mencegah penyakit seiring peningkatan usia. Lebih baik mencegah daripada mengubati. Semoga dengan hadiah kesihatan yang diberikan Shaklee ini dapat membantu 'Wira' kita kekal muda bertenaga mejadi pelindung insan yang disayangi.

Info yang anda perlu tahu :-

Kajian menunjukkan pengambilan asid lemak omega-3 dapat meningkatkan kesihatan kardiovaskular di samping memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal selain memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi sendi.

Vitamin E berfungsi dalam memlihara kesihatan jantung, otot, dan prostat selain meningkatkan fungsi paru-paru, kolon dan sistem imun tubuh.

Zink merupakan mineral yang penting bagi tubuh. Ia merangsang tindakan enzim (penting dalam tindak balas kimia tubuh) selain memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki.


Untuk mendapatkan Set Utama Lelaki dari Shaklee ini, anda boleh hubungi saya di : 

Call/Pm : 016-8977158 |Wima
Add Fb: WieymaFarisHamizan
Like page : MommyLiyanaShoppe 
E-mail: mommyliyana@gmail.com

Tawaran Harga Diskaun menanti anda sepanjang Jun ini.

Konsultasi PERCUMA hanya akan diberikan kepada pelanggan saya sahaja ya.



P/s: Sebarang penulisan berkaitan produk di laman ini, bukan bertujuan untuk mendiagnose, mengubat, merawat dan menyembuh sebarang jenis penyakit. Kepada pembaca yang mengalami masalah kesihatan, rujuk kepada pakar terlebih dahulu.


No comments:

Post a Comment