Saturday 26 January 2013

Adakah Anda Ingin Kekal Sihat dan Bebas Bergerak?

Kesihatan Sendi

Sendi-sendi membentuk hubungan antara tulang-temulang yang memberi sokongan dan membantu anda bergerak. Ia terdiri daripada tulang rawan, ligamen, tendon dan cecair-cecair sinovia (bendalir yang melicinkan sendi-sendi) yang memberikan keselesaan antara tulang temulang dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal.




Sakit Sendi dan Ketidakselesaan

Semakin umur meningkat, tulang rawan menyusut secara semulajadi. Tekanan fizikal yang berterusan dan bebanan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerang tulang rawan dan menyebabkan ketidakselesaan sendi dan pergerakan terbatas.

Bagi jutaan orang yang mempunyai ketidakselesaan sendi, aktiviti biasa seperti membengkok, duduk dan berjalan pun terasa begitu mencabar.


Jangan biarkan sakit sendi menghalang anda dari bergiat aktif, pencegahan awal boleh menjadikan sendi anda sihat pada masa yang akan datang. Sama ada anda menghidapi sakit sendi atau tidak, adalah penting bagi anda mendapatkan nutrisi sendi seiring peningkatan usia. 


Advanced Joint Health Tablet (AJHT) memberi keselesaan kepada sendi-sendi dalam 3 cara;

1. Meningkatkan cushioning : Glukosamin pekat yang dihasilkan daripada ekstrak jagung membantu memelihara rawan- cushioning perlindungan diantara sendi yang membolehkan mereka bergerak lebih bebas

2. Memelihara tisu penghubung yang sihat: zink, kuprum, manganese dan vitamin c membantu membina kolagen dan lain-lain komponen tisu penghubung yang memberi kekuatan dan struktur kepada sendi

3. Meningkatkan keselesaan sendi: Ekstrak Boswelia pantas membantutkan mekanisma respons stress tubuh untuk memperbaiki keselesaan sendi.

Justeru, sempena PROMOSI BUY 6 FREE 1 di bulan Januari ni, apa kata kita rebut peluang untuk mendapatkan AJHT ni dengan harga yang amat murah. Hadiahkan kepada insan yang tersayang untuk kesihatan yang berpanjangan. Dapatkan harga promosi di MommyLiyanaShoppe. Setiap pembelian dari kami akan mendapat KONSULTASI PERCUMA.

Untuk dapatkan produk Shaklee boleh hubungi saya :-
[Penghantaran adalah di seluruh Malaysia & C.O.D di sekitar Kuching, Sarawak]

Call/Whatsapp: 016-8977158
E-mail: mommyliyana@gmail.com
Like page: MommyLiyanaShoppe untuk mendapatkan promosi kami
Add Fb: WieymaFarisHamizan untuk chat secara langsung dgn saya

Konsultasi PERCUMA hanya akan diberi kepada pelanggan di MommyLiyanaShoppe!


Penafian: Sebarang penulisan/testimoni berkaitan produk di laman ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, mengubat dan menyembuh sebarang jenis penyakit.

Salam sayang, 

MommyLiyana

No comments:

Post a Comment