Sunday 3 February 2013

Nutriferon Tingkatkan Sistem Imun Anda Sekeluarga..

Salam semua, hari ini berminat pula nak tulis pasal Nutriferon. Sebelum ini memang tidak pernah cuba, al-maklumlah Vitamin C belum ada stok. Di sebabkan baby demam panas, terlintas nak cuba Nutriferon ni. Saya minum 1 sachet sebelum tidur dan sepanjang malam memang baby asyik melekat je sebab dia rasa tak selesa. Alhamdulillah, keesokkan bangun pagi terus cergas, ceria dan aktif sangat. Mak di rumah pun tegur, cepat betul tebah panas di badan baby. Semalam asyik menangis, hari ni dah aktif bermain, gelak tawa. Lagi amazing, selsema baby pun kering terus, dah tak selsema dan boleh bernafas dengan selesa.

Apa itu Nutriferon?

  • Nutriferon adalah produk ekslusif dari Shaklee ( tiada di mana2 farmasi mahupun kedai lain) dihasilkan oleh Dr. Yasuhiko Kajima setelah lebih 40 tahun penyelidikan.
  • Merupakan campuran ekstrak tumbuhan semulajadi dari biji labu, bunga safflower, benih plantago dan kuntuman bunga Japanese Honey Suckle.
  • Terbukti secara klinikal dapat menyokong dan merangsang proses gerak balas imun semulajadi badan.
  • Meningkatkan pengeluaran interfon semulajadi tubuh kita yang akan mengaktifkan sistem imunisasi badan.
Siapa perlukan Nutriferon?
  • Mereka yang ingin kekal sihat.
  • Mereka yang selalu ada masalah kesihatan yang sering sakit.
  • Individu yang selalu stress.
  • Ibu yang menyusukan anak~ untuk anak yang sering demam, selsema dan sakit.
  • Individu yang selalu travel.
  • Individu yang sibuk dan sukar mengamalkan diet yang seimbang.
Memang bersyukur sangat tergerak hati nak ambil Nutriferon masa baby demam. Sekarang memang sentiasa stand by di rumah dalam first aid. Bak kata pepatah, sediakan payung sebelum hujan. Tidak salah untuk melabur sedikit duit untuk membeli Nutriferon ini, kalau inginkan kesihatan yang berpanjangan dan berkekalan. Lagipun, kalau difikirkan balik, kalau demam pergi klinik ambil ubat pun dah berpuluh ringgit kena bayar. Apalah sangat Nutriferon beberapa ringgit je untuk sepaket. Berbaloi untuk kesihatan anda dan keluarga. Jom kita baca testimoni mereka yang dah mencuba Nutriferon ni.

Testimoni 1: 1 paket dah hilang selsema, suhu badan pun dah kurang panas..amazingkan..


Testimoni 2: Nutriferon melegakan cirit birit..

Testimoni 3 : Nutriferon melegakan sakit perut..

Nutriferon ni merupakan penyelamat bagi yang tak suka menelan ubat yg jenis tablet. Rasa nutriferon ni seakan-akan teh cina. Sedap tau!..boleh di ambil dari umur 1 tahun dan ke atas dan juga golongan tua. Bagi bayi bawah 1 tahun, jika ibu masih menyusu boleh buat seperti saya..ibu minum dan InshaAllah susu ibu akan penuh dengan nutriferon untuk si manja. Untuk dapatkan Nutriferon ni, boleh hubungi mana-mana pengedar Shaklee yang sah sahaja di seluruh Malaysia dan boleh juga dapatkannya daripada saya. Boleh hubungi saya melalui :


Call/Sms : 016-8977158 | Wima
Pm/Add Fb : WieymaFarisHamizan
Like page : MommyLiyanaShoppe
E-mail: mommyliyana@gmail.com

Salam sayang, 

MommyLiyana


P/s: Sebarang penulisan berkaitan testimoni dan produk di laman ini tidak bertujuan untuk mengubat, mendiagnose dan merawat sebarang jenis penyakit.


No comments:

Post a Comment