Friday 19 April 2013

5 Sebab ESP menjadi BFF Ibu Menyusu

Salam semua, petang ni suka saya untuk berkongsi 1001 kebaikan ESP ni. Apa yang bestnya ESP ni...di sini saya kongsikan 5 sebab ESP menjadi BFF Ibu Menyusu.

1. Membentuk Sel yang Sihat

Protein berfungsi menghasilkan sel badan yang sihat. Hanya sel yang sihat boleh serap hampir 99% nutrisi dan zat dari makanan. Tanpa ESP, ambillah supplement berkoyan-koyan pun milk booster bermacam-macam jenis, makan banyak makanan berkhasiat pun, kalau sel tubuh kita tidak sihat, tak banyak juga yang dapat diserap. Jadilah nutrisi itu bagai angin lalu dalam sistem tubuh. Untuk elakkan kita daripada membazir, kan sebaiknya amalkan pengambilan ESP setiap hari, cuma laburkan sedikit wang untuk kesihatan yang berpanjangan.



2. Pemberi Tenaga

ESP merupakan minuman yang bersifat glisemik rendah.  Ia menukarkan glukos kepada tenaga pada kadar perlahan dan berpanjangan. Sangat bagus untuk ibu menyusu yang sering rasa keletihan. Menyusu anak ni memerlukan banyak tenaga tau. Rendah glisemik juga bagus untuk ibu yang menghidap diabetes sebab ESP boleh mengawal kandungan gula dalam darah supaya kekal berada pada tahap yang optimum.

3. Kawal Rasa Lapar

Oleh kerana ESP ni bersifat rendah glisemik, gula tidak cepat terbakar dalam tubuh, jadi kita pun tidak akan rasa cepat lapar dan sentiasa kenyang.

4. Milk-booster

Antara kandungan utama susu ibu adalah protein. Kekurangan protein menyebabkan susu ibu akan merudum. Jadi, protin dalam ESP ini membantu top up kekurangan protein dalam tubuh ibu dan menghasilkan susu yang banyak, pekat dan berkhasiat.

5. Kulit Cantik

Oleh kerana peranan ESP ini menghasilkan sel kulit yang sihat, jadi memang tak hairan kalau feedback ibu-ibu yang mengamalkan ESP ini rata-rata beritahu kulit jadi semakin licin, cerah dan hilang jeragat. Breast pun semakin anjal. Kuku pun nampak glowing je. Kan best sambil breastfeed sambil tu dapat BONUS kecantikkan.

Bestkan penangan ESP ni. Untuk dapatkan ESP dengan harga Woooooooowwwwwww, cuma hubungi saya di:-



Call/Sms : 016-8977158 | Wima
Like page: MommyLiyanaShoppe
E-mail: mommyliyana@gmail.com


P/s: Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk yang ditulis di laman ini tidak bertujuan untuk mendiagnose, mengubat, merawat dan menyembuh sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment