Monday 23 September 2013

Set Awet Muda Shaklee!


Assalammualaikum rakan semua, Tahukah anda, kita sebenarnya dapat mengembalikan keremajaan dan menghilangkan tanda-tanda penuaan dengan mendapatkan khasiat tambahan yang sesuai?? Jawapannya ada dengan Set Awet Muda dari Shaklee.....

Shaklee berpengalaman lebih lima dekad dalam bidang pengeluaran produk kesihatan termasuk Set Awet Muda ni. Jom kita lihat sepintas lalu produk yang terkandung dalam Set Awet Muda ini. 




Vivix - yang kaya dengan Kolagen dan Vitamin C semulajadi adalah antara produk paling ideal untuk menjaga kesihatan kulit, melewatkan penuaan dan menentang penyakit akibat kesan penuaan. Langkah anti penuaan hendaklah bermula di peringkat sel tubuh. Dengan memiliki sel-sel tubuh yang sihat, sudah pasti badan turut menjadi sihat dan awet muda! Vivix membuatkan anda merasa 25 tahun lebih muda daripada usia sebenar!


Collagen Powder Shaklee - membantu membina semula serat kolagen untuk menggalakkan penghasilan kolagen pada lapisan dalaman kulit.



Vitamin C - elemen penting yang menggalakkan penghasilan kolagen dan tisu penyambung yang lain.

Jika anda ingin mengekalkan kulit yang muda dan berseri, cubalah ambil kolagen tambahan, diikuti dengan Vitamin C dan polifenol (Vivix Shaklee) untuk meningkatkan semula paras kolagen anda. Untuk melihat lebih banyak testimoni klik di SINI.

Untuk pembelian dan konsultasi, boleh hubungi saya di :-

Call/Watsapp: 016-8977158
E-mail: mommyliyana@gmail.com
Add Fb: WieymaFarisHamizan untuk chatting secara langsung berkaitan produk.
Like Fanpage: MommyLiyanaShoppe untuk mendapat konsultasi PERCUMA dan tawaran harga hebat menanti ANDA!

Konsultasi PERCUMA hanya untuk yang membeli dari saya sahaja ya!


Penafian: Segala testimoni dan penulisan produk dilaman ini tidak bertujuan untuk mendiagnose, merawat, menyembuh, mengubat sebarang jenis penyakit.


No comments:

Post a Comment