Friday 28 September 2012

Sakit Perut Semasa Haid atau Kitaran Haid Tidak Teratur, Petanda Awal Anda Berpenyakit?


PERHATIAN kepada golongan wanita. Adakah anda sering sakit perut, pinggul, kitaran haid tidak teratur dan sakit sewaktu melakukan hubungan seksual? Jika jawapan anda ya, ia mungkin disebabkan endometriosis[satu keadaan yang luarbiasa di mana tisu daripada selaput dalam rahim yang digelar endometrium tumbuh di bahagian yang tidak sepatutnya iaitu di luar rahim], salah satu penyakit yang menyerang wanita tanpa disedari.


Penyakit lain yang sering berlaku ialah 'Polcystic Ovary Syndrome' atau PCOS yang sering menyebabkan kemandulan. Lain-lain penyakit termasuklah ketumbuhan dan kanser ovari. Kitaran haid yang tidak teratur atau tidak datang haid dalam tempoh yang agak lama juga merupakan salah satu petanda wanita itu mengalami masalah kesuburan. Oleh itu, sangat penting seseorang wanita yang mengalami masalah tersebut untuk membuat ultrasound scanning-melalui perut atau vagina untuk mengesan cyst atau ketumbuhan yang merbahaya yang berkemungkinan akan berlaku.

Jika tiada penyakit..ALHAMDULILAH..kita cuma perlu menjaga pemakanan dan menjalani cara hidup seharian yang sihat, rehat yang cukup dan pengambilan supplement untuk membantu menstabilkan hormon anda. Ada ke supplement untuk membantu masalah ini? TENTULAH ADA! Anda patut mencuba GLA Shaklee, insyaAllah ia membantu menstabilkan hormon wanita di samping melegakan kesakitan yang sering berlaku sebelum atau semasa haid.




  • GLA Complex
    **************

    *Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E!
    *GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.
    *Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan
    *Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. *
    Tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.
  • Jika anda biasa mengambil Evening Primrose Oil (EPO)di pasaran, GLA Shaklee lebih baik kesannya dari EPO. Hanya yang pernah mencuba akan tahu!


  • Ini antara testimoni pengguna yang berpuashati dengan produk kami.




    Berdasarkan maklumbalas daripada pengguna, GLA bukan sahaja membantu menstabilkan haid yang tidak teratur, malah turut meningkatkan kesuburan dan menjadikan kulit cantik berseri. Dan kesannya juga dapat dirasai dengan lebih cepat jika anda turut mengambil Energizing Soy Protein (ESP) bersama.

    Berminat untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:


    Call/Whatsapp: 016-8977158
    Email: mommyliyana@gmail.com
    Add Fb: WieymaFarisHamizan
    Klik like FanPage sy: MommyLiyanaShoppe untuk mendapat INFO PERCUMA& DISKAUN HEBAT


    Penafian: Segala penulisan produk di blog ini bukan bertujuan untuk mendianogsis, merawat & mengubati sebarang jenis penyakit. 







    No comments:

    Post a Comment