Tuesday 4 September 2012

Supplemen Kesuburan Wanita&Lelaki


Salam semua, Alhamdulillah setelah mencuba 2 bulan supplemen Shaklee untuk kesuburan, Pn Farhana mendapati dirinya hamil. Namun itu semua ketentuan Allah. Cuma kita sebagai manusia berusaha untuk mendapat sesuatu yg kita impikan.Ni ada sedikit info set kesuburan untuk lelaki dan wanita.



Supplement Kesuburan Wanita
**********************
1) GLA --> mengembalikan keseimbangan hormon wanita, melancarkan period, membentuk persekitaran rahim yang sihat bagi memanjang jangka hayat sel sperma sekaligus meningkatkan peluang persenyawaan.

2) ESP --> membantu membentuk tisu rahim yang sihat dan membentuk sel ovum yang sempurna.


Supplement Kesuburan Lelaki
*********************
1) Zink --> mengembalikan keseimbangan hormon lelaki, membantu membentuk sel sperma yang sihat dan sempurna.

2) Vitamin E --> mengembalikan keseimbangan hormon lelaki, membantu membentuk sel sperma yang sihat dan sempurna. Vitamin E Shaklee juga dilengkapi dengan selenium di mana selenium adalah penting untuk memastikan sel sperma terbentuk dan berfungsi dengan sempuna.

3) Vitamin C --> mengelakkan masalah sel sperma bergumpal yang akan menghalang sel sperma dari bersenyawa dengan sel ovum.





Jom baca testimoni daripada seorang pelanggan yg telah mengambil supplemen kesuburan ini.

"Sekadar berkongsi pengalaman sendiri, selepas 3 tahun merancang, baru sy dan suami berusaha untuk mendapatkan cahaya mata. Saya menggunakan Ovulation Test untuk mengetahui bila waktu saya subur dan setiap bulan sy dapati saya memang berupaya untuk menghasilkan sel ovum, tapi masih belum hamil. Tanpa pengetahuan saya, suami sy mengkaji tentang kesuburan lelaki dan dia akhirnya mengambil supplement untuk membantu kesuburan. Kini saya hamil 35 minggu dan baru 2 hari lepas saya tahu yang suami saya amalkan supplement utk kesuburan.

Katanya, dia tidak risau akan kesuburan kami tapi kalau ada cara untuk bantu hasilkan sel pembiakan terbaik, apa salahnya kalau amalkan. Menurutnya lagi setelah 2 bulan dia mengamalkan supplement, saya disahkan hamil. Itu mungkin satu kebetulan dan mungkin memang Allah hendak memberikan kami zuriat tetapi pengambilan supplement juga adalah salah satu usaha yang kami lakukan untuk menambahkan kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil. Kehamilan memerlukan sel ovum dari wanita dan sel sperma dari lelaki. Jadi tahap kesuburan yang optimum adalah sama penting untuk lelaki dan wanita"

*kredit to farhana*





Bermint untuk mencuba? Hubungi saya di mommyliyana.gmail.com atau cl/sms ke 016-8977158 untuk konsultasi percuma dan tawaran harga yang menarik hanya pembelian dari saya saja tau...








Penafian: Segala produk yg tertulis di blog ini bukan btujuan untuk menyembuh, mendiagnos, mengubat sebarang jenis penyakit. 

No comments:

Post a Comment