Tuesday 18 September 2012

Wow..Meriahnya Dengan Set 3M!

Assalammualaikum..

Syukur Alhamdulillah, terbuka rasa hati untuk menulis entri kali ini tentang Set 3M, merupakan set TERHEBAT KAMI.. kegemaran para ibu termasuk diri saya sendiri. Memang diakui, setelah mengamalkan Shaklee sejak hamil, dalam tempoh berpantang sehinggalah sekarang, badan rasa lebih sihat & bertenaga. Susu untuk baby Umairah pun tiada masalah..

Apa yang terkandung dalam set 3M ni..jom kita imbas sepintas lalu..:-

Vitamin C, Vitamin B Alfalfa  Multivitamin✰      KalsiumESP
Banyakkan vitamin yang ada dalam Set 3M ni..semuanya mempunyai fungsi yang tersendiri. Namun jangan risau, setiap pembelian di MommyLiyanaShoppe akan diberikan jadual pemakanan lengkap untuk Set 3M ni. Jom saya kongsi  pengalaman setelah menggunakan Set 3M selama 2 bulan berturut-turut... 

  •  Badan sentiasa rasa cergas & bertenaga
  • Tidak mudah berasa letih & sentiasa rasa fit sepanjang hari
  • Alfalfa membantu masalah keputihan, "kering semasa bersama" & mengatasi masalah sembelit
  • Vitamin B membantu emosi yang tenang & kulit menjadi 'glowing'
  • Vitamin C membantu mencantikkan kulit serta meningkatkan sistem imun ibu & anak
  • Kalsium membantu menghilangkan sakit lutut, pinggang & sengal-sengal badan
  • ESP membantu menganjalkan payudara yang kendur..

Bestkan pulangan yang berbaloi untuk ibu& baby..sebab tu ramai ibu-ibu memilih untuk menggunakan Set 3M ni. Secara asasnya, badan yang sihat, cergas & bertenaga akan membantu penghasilan susu ibu, emosi pun tidak terganggu berbanding dengan ibu yang tidak mengambil supplemen. Dengan pengambilan vitamin C, Alhamdulillah baby Umairah tidak mendapat apa-apa alahan, demam/selsema sehingga kini. 

Baby Fatin Liyana Umairah 2 bulan | sihat& cergas bersama Shaklee..:)



Nahh..saya kongsikan rezeki untuk baby Umairah...


Bestkan mendapat hasil sebanyak tu..sejujurnya, saya amat berpuashati menggunakan Set 3M ni, hati pun senang bila nak turun kerja. Kepada ibu-ibu yang belum mencuba Set 3M ni..hasilnya memang berbaloi...sekiranya baget terhad, cuma hubungi saya & saya akan bantu anda ya....

Konsultasi PERCUMA akan diberi hanya pembelian di MommyLiyanaShoppe. Jangan segan untuk hubungi saya di 016-8977158 / mommyliyana@gmail.com / Add Fb Wieyma Faris Hamizan / Page: MommyLiyanaShoppe..untuk sebarang pertanyaan k.



*Penafian: Sebarang testimoni/penulisan produk di blog ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuh sebarang penyakit. Pembaca yang mempunyai masalah kesihatan digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan.




No comments:

Post a Comment