Friday 23 November 2012

ESP~Mengurangkan Berat Badan dengan Lebih Berkesan!


Menurut Jurnal Obesiti Antarabangsa, protein membantu anda mengurangkan sebanyak 74.5% lebih berat badan. Para saintis juga telah membuktikan bahawa diet dengan kandungan protein yang tinggi membantu anda mengurangkan berat badan anda sambil mengekalkannya, seterusnya mengelakkan kesan diet yo-yo yang sering membelenggui kebanyakkan pengamal diet.

Oleh itu, diet protein tinggi membantu untuk membendung rasa lapar dan menghentikan pemakanan yang berlebihan...merangsang metabolisme untuk pembakaran lemak..melangsingkan badan anda, mengempiskan perut buncit, serta meningkatkan jisim otot anda.
Sekiranya anda pernah cuba untuk berdiet, anda pastinya telah mengalami dilema yang mengecewakan ini:- Sebaik sahaja anda kembali makan seperti biasa, berat badan anda bukan setakat kembali kepada asal, malah meningkat berbanding sebelumnya. Teruskan membaca untuk memahami mengapa dan bagaimana untuk mengelakkan masalah ini!

Apabila anda menyekat pengambilan kalori seperti dalam diet yang biasa, anda akan kehilangan jisim otot (dan juga protein). Ini bukan sahaja menjadikan badan anda lembut dan mengeleber, malah menyebabkan kadar metabolisme anda turun secara mendadak. Inilah sebabnya berat badan anda meningkat tinggi lebih daripada yang dikurangkan apabila anda berhenti berdiet.
Protein sebenarnya membantu anda mengurangkan berat badan serta menghalangnya daripada kembali agar badan kekal pejal dan kental dengan:-
* Mengurangkan rasa lapar bagi mengelakkan makan secara 
   berlebihan
Salah satu sebab mengapa ramai orang gagal dalam berdiet   adalah kelaparan. Penyelesaiannya? Protein! Selain merangsang cholecystokinin, iaitu hormon yang membuatkan anda berasa "penuh dan berpuas hati", protein juga membantu mengawal selera makan anda dan mengelakkan anda daripada makan secara berlebihan. Protein juga merangsang pelepasan serotonin untuk mengurangkan keinginan untuk makan. Diet tidak perlu menjadi sesuatu yang anda benci!
* Membina jisim otot untuk membakar lebih banyak lemak
Protein adalah penting bagi mereka yang bersusah payah berdiet. Diet yang biasa mengurangkan jisim otot, tetapi diet protein tinggi meningkatkan jisim otot dan metabolisme anda secara mendadak. Ini membantu anda mengurangkan berat badan dengan lebih cepat dan mudah! Anda akan mendapatkan tubuh yang lansing bukannya kegemukan, tidak seperti diet lain yang yang pernah anda cuba!
* Menjadikan badan pejal & tegap
Kehilangan berat badan menyebabkan sesetengah orang kelihatan tua dan lesu disebabkan oleh pengurangan jisim otot. Diet protein tinggi mengekalkan jisim otot agar badan anda pejal dan tegap, serta mengelakkan kegeleberan, terutamanya di sekitar lengan. Sekiranya anda ingin mengurangkan berat badan namun masih kelihatan baik dan "terbentuk", ESP adalah jawapannya
* Membakar lebih kalori & penyimpanan lemak yang kurang
Menurut kajian yang diterbitkan dalam Jurnal Antarabangsa Obesiti dan Gangguan Metabolik yang berprestij, kesan termik nutrien adalah seperti berikut: 2-3% untuk lipid, 6-8% karbohidrat dan 25-30% protein. Ini bermakna badan memerlukan lebih banyak kalori untuk memproses protein berbanding karbohidrat atau lemak. Dengan diet yang tinggi protein, hasilnya ialah pengurangan dalam kalori yang ditinggalkan untuk penyimpanan lemak.
* Menghapuskan bonjolan-bonjolan hodoh yang degil
Tahukan anda bahawa diet yang tinggi karbohidrat (nasi, roti, keropok, donat, mi, roti canai, minuman berkarbonat dan sebagainya) menyebabkan bertambahnya lemak di sekitar abdomen? Sel-sel lemak di bahagian abdomen adalah sensitif terhadap paras insulin yang tinggi daripada karbohidrat lalu bertindak balas dengan meningkatkan penyimpanan lemak. Lemak di bahagian abdomen boleh membinasakan bentuk badan anda, menyedut tahap tenaga anda, meningkatkan risiko penyakit jantung serta merosakkan kehidupan seks anda! Sebaliknya, diet protein tinggi pula membantu memperbaiki tahap insulin dan mengurangkan rintangan insulin yang ternyata berkesan untuk mengurangkan lemak perut.

Jom kita lihat apa kata pengguna ESP kami:-

Testimoni 1: ESP turut membantu melancarkan penyusuan Ibu.


Testimoni 2: ESP, Alfalfa & Lecithin, berat turun 20kg!
Testimoni 3: Dalam tempoh 3 bulan berat badan turun 1.5kg!


Bestkan penangan protein~ESP..selain sebagai milkbooster, turut juga membantu mengurangkan berat badan dengan lebih berkesan, menjadikan kulit lebih berseri dan muda, pembaharuan sel yang lebih baik untuk anti-penuaan. ~TIADA Satupun Bahagian Badan Anda Yang Tidak Bermanfaat Daripadanya ~ 

Namun, saya lebih galakkan untuk anda yang bf yang inginkan berat badan yang ideal untuk ambil ESP+Alfalfa+Lecithin untuk kesan yang lebih memuaskan sekiranya diambil secara konsisten. Dapatkan harga yang menarik untuk Set di atas sempena PROMOSI ALFALFA untuk bulan November ni!

Sekiranya anda berminat untuk mencuba, hubungi saya di:-
Call/Whatsapp : 016-8977158|011-1587 1218
Email: mommyliyana@gmail.com
Like page: MommyLiyanaShoppe

Konsultasi PERCUMA hanya diberikan selepas pembelian di MommyLiyanaShoppe.


Salam sayang, 





*Penafian:- Segala testimoni dan penulisan produk di laman ini tidak bertujuan untuk menyembuh, mengubat, merawat dan mendiagnos sebarang jenis penyakit. Kepada pembaca yang ada masalah kesihatan digalakkan untuk rujuk kepada pakar.

No comments:

Post a Comment