Tuesday 27 November 2012

Hilang 20kg dengan Set Slimming Breastfeeding!

Wowwww..terujakan bila baca tajuk di atas! Percaya atau tak, buktinya ada tau..ni berita baik untuk semua ibu menyusu di luar sana. Siapa kata ibu menyusu tak boleh nak slimkan..mestilah nak juga nampak 'vouge' macam anak dara. Semuanya boleh dengan Set Slimming Breastfeeding. Buktinya ramai pengguna Shaklee yang menyusu berjaya menurunkan berat badan dengan selamat dan jayanya! Malahan susu pun semakin meriah.

Sepintas lalu kita tengok apa yang terkandung dalam Set Slimming Breastfeeding ni. Ada 3 produk ya iaitu:-
  * Lecithin ~ berfungsi memcahkan lemak dalam badan
  *Alfalfa ~ berfungsi sebagai detoks untuk mengeluarkan lemak  yang telah dipecahkan tadi. Alfalfa juga bertindak sebagai milk-booster.
  * ESP ~ protein soya yang membantu ibu rasa kenyang, membantu meningkatkan pembakaran kalori sehingga 35% dan mengelakkan diet yo-yo, sekaligus menghalang kenaikkan semula berat badan dengan mudah. ESP juga merupakan milk-booster terbaik dan mampu membantu ibu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan pekat.
Jom kita lihat testimoni pengguna Set Slimming Breastfeeding ya!






Bestkan tengok testimoni di atas. Walaupun menyusu masih boleh maintan vogue macam anak dara..selain berat badan turun, kulit juga bertambah mulus, cantik dan bersih penangan ESP, sebab ESP ni berfungsi untuk mencantikkan kulit juga & ingatlah bila dalaman cantik, baru kecantikkan luaran akan terserlah...betul kan!
Namun perlu diingatkan bahawa untuk mendapatkan kesan yang maksimum, anda perlu sentiasa pastikan:-
   * minum air 3-4 liter sehari untuk meningkatkan metabolisme  anda
   * pantau jumlah kalori/makanan yang diambil
   * banyakkan senaman, sekurang-kurangnya bergerak & hanya duduk sahaja dlm masa sehari suntuk..
   * buat kerja rumah sendiri, jangan nak harapkan org gaji je..mop lantai, mengemas rumah..semua tu dah dianggap bersenamkan..buat kerja mcm tu pun dah boleh keluarkan peluh..
   * Elakkan ambil makanan selepas jam 7 malam..

Kesimpulannya, saya amat menggalakkan anda ibu yang menyusu untuk mencuba Set Slimming Breastfeeding ni kerana ia membantu mengurangkan berat badan anda dengan selamat. Malahan tidak mengganggu penyusuan kerana alfalfa dan ESP akan membantu penghasilan susu ibu pada tahap yang paling baik. Selain itu, tiada kesan sampingan kepada bayi mahupun berlakunya simptom 'kurang susu'. Justeru itu, anda tidak akan rugi sekiranya mencuba Set Slimming Breastfeeding ni sebab hasilnya memang berbaloi.






No comments:

Post a Comment