Tuesday 27 November 2012

Impikan Kulit Cantik, Bersih, Mulus dan Berseri Tanpa Make-Up? Supplementkan Diri Anda!

Salam semua, kali ni saya nak berkongsi testimoni seorang customer kami yang kulitnya nampak 'glowing' dan berpuashati dengan supplement Shaklee. Mesti ramai yang mengidamkan kulit muka yang cantik, berseri walaupun tanpa make-upkan, ala-ala 'natural beauty' gitu! 

Alhamdulillah, selepas mengambil Vitamin Kecantikkan, ramai customer kami yang telah memberi feedback kulit mereka semakin cantik berseri, mulus, nampak 'glowing'..walaupun tanpa make-up ya..Kalau dulu kulit kusam, nampak tidak bermaya, kini keluar rumah pun boleh tanpa make-up..yakin gitu..Tak percaya?? Jom tengok testimoni di bawah..tanpa make-up ya..natural beauty gitu...!





Subhanallah...cantikkan? Memang kecantikkan asli tanpa make-up, ditambah lagi dengan supplement Shaklee...nak tahu supplement apa yang diamalkan..tentulah Set D. Apa yang terkandung dalam Set D?

* B-complex ~ mengelakkan kulit jadi kering, mengawal jerawat, menaikkan seri muka dan muka nampak 'glowing' aje!
* Vitamin C ~ merawat masalah pigmentasi (tona wajah x sekata), meningkatkan pembentukan kolagen, merawat dan mengatasi masalah kedutan serta mencerahkan kulit.
* Vitamin E ~ bersifat anti-oksidan sebagai agen anti-penuaan, membantu menghilangkan parut dan mencerahkan kulit. Bonusnya buat para isteri, Vitamin E membantu mengatasi masalah 'dingin' bersama suami.

Jika kulit anda ada parut dan nampak kusam, saya amat galakkan anda untuk mengambil ESP bersama dengan Set D. ESP merupakan protein soya yang membantu penghasilan sel-sel baru dengan lebih cepat, sekaligus memudarkan parut sedia ada.

Kesimpulannya, kulit akan nampak cantik berseri selepas mengamalkan set ini kerana sel-sel kulit anda dirawat dari dalam. Bila sel kulit anda sihat, kulit baru akan lebih cepat dihasilkan, menggantikan sel-sel kulit lama yang rosak. Bila sel-sel kita sihat, kulit pun cantiklahkan.

1 comment:

  1. Artikelnya cukup menarik
    dan mudah untuk di pahami...
    oya untuk tips memilih kaos kaki muslimah warna yang cantik saat ini gimana ya..

    ReplyDelete