Friday 9 May 2014

Kenak Kamek Suka polah Bisnes Shaklee?


Ofcozlah yang pertamanya sebab kamek sekeluarga makin sihat. Melihat mak suka dengan Shaklee, badan mak semakin sihat, suami pun dah consume Shaklee, keluarga suami pun amalkan Shaklee, semakin semangatlah kamek nak jalan bisnes Shaklee.

Sebab keduanya boleh menambah pendapatan keluarga kamek. Kita semua sedia maklum, gaji dari pekerjaan hakiki kita sebenarnya sik cukup pun mok tampung perbelanjaan sampe hujung bulan. Maok sik maok, kita terpaksalah polah kerja part time. Lebih-lebih lagik mun surirumah yang cuma harapkan gaji suami. Maok juak nak merasa duit sendiri nak. Agiklah susah mun nak harapkan suami ajak. So, dengan Shaklee kita boleh ubah nasib keluarga kita. Kamek udah rasa. So kinek towk peluang kitak orang agik.


Terlalu banyak perbezaan yang Shaklee udah berik dengan kamek. Bonus dari Shaklee sekarang towk pun lebih besar dari gaji bulan-bulan kamek. Bukan bunyi nang kaka sombong, tapi nang benar. Dari Shaklee juak kmk dah ada point untuk 'car bonus'. Siapa sangka dengan Shaklee dapat melancong ke luar negara dengan PERCUMA!

Paling kamek bersyukur ialah kamek berada di group yang betul. It's Not About MONEY, But Is About CHOICE! Kitak orang akan bertemu dengan rame agik orang yang menjadi Independent Distributor atau agen Shaklee. Tapi pastikan kitak orang berada di group yang betul, yang benar-benar ajar dan guide kitak orang sampe berjaya. EKSKLUSIF hanya untuk Group Enermax!



Mun kitak orang mok taok kebanyakkan ahli Group Enermax ialah wanita-wanita hebat, ibu-ibui hebat, suri rumah-suri rumah yang sangat HEBAT! Sesiapa sahaja yang menjadi keluarga Group Enermax akan di guide secara berterusan ONLINE dan OFFLINE. Jadi jangan salah pilih 'cikgu' okay :)


Bersama Mentor-mentor TERHEBAT! Master Farah Alias & Master Norita :)


Mun kitak orang BERMINAT, boleh register kinek towk juak.



Jika anda perlukan konsultasi berkenaan produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dengan Shaklee [atau] bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Wima Madian (016-897 7158) Pengedar Sah dan Supervisor di Kuching, Sarawak.














No comments:

Post a Comment