Monday 19 May 2014

Seminar Shaklee di Miri, Sarawak


Salam semua, Alhamdulillah makin hari makin ramai yang join Shaklee untuk jana pendapatan. Ada yang buat secara "part time" dan ada juga yang buat "full time". Apapun bergantung kepada keselesaan masing-masing, pokok pangkal niat kita untuk membantu meningkatkan taraf ekonomi keluarga. Berminat jana pendapatan dengan Shaklee? Kami akan bantu anda sehingga ke tahap Master Coordinator!


Jom jumpa & join kamek ke Miri. 
InsyaAllah hujung minggu towk kelak. Detail seminar seperti di bawah :-

Tarikh: 25.05.2014
"TRAINING FOR MEMBERS"
(kelas hanya untuk member sahaja)
Dynasty Hotel Miri
1:30 pm - 5:00 pm
Bersama Master Norita 

Seminar towk hanya untuk anda yang dah register di dalam group kmk orang ajak k. Hanya untuk team Shaklee Kenyalang ajak yang register di bawah Wima Madian. Segala tips untuk berjaya akan dibongkar pada hari tersebut, nak jana income 4 hingga 5 angka? Ktk orang x maok rebut peluang towkkah?

Dengan Shaklee mudah ajak, semuanya make online ajak, register member hanya RM85 untuk warga Sarawak. Jangan segan jangan malu hubungi jak kamek di talian di bawah :-

Wima Madian
016-897 7158
E-mail: mommyliyana@gmail.com

Dan bagi yang benar-benar serius, gunakan peluang yg ada dengan sebaik mungkin, x mustahil modal hanya RM85 akan mengubah gaya hidup kitak orang masa akan datang. Jom Bertindak sekarang!


Salam sayang, 


No comments:

Post a Comment