Wednesday 28 May 2014

Set Resdung Shaklee

Resdung sememangnya mengganggu aktiviti harian. Kulit pun sampai penuh dengan jerawat. Sangat tak selesakan?

Set Resdung Shaklee Terbaik

Apa kata cuba Set Resdung Shaklee. Bersin-bersin pagi semakin kurang, rasa tak selesa menghilang dan kulit pun semakin cantik.

Jom kita lihat apa yang terkandung dalam Set Resdung Shaklee ni. 

1. Vitamin C
  • Membantu mencegah elergi hidung, kulit dan asthma.
2. Alfalfa Complex
  • Membantu memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif.
3. B-complex
  • Membantu meredakan alahan.

Untuk mendapatkan Set Resdung Shaklee ini, anda boleh hubungi saya melalui:-

Call/watsapp : 016-8977158
E-mail: mommyliyana@gmail.com
Add Fb saya : Wima Madian untuk chatting secara langsung bersama saya.
LIKE FanPage saya : MommyLiyanaShoppe

Konsultasi PERCUMA hanya selepas pembelian dari saya sahaja ya!

Penafian: Segala testimoni/penulisan berkaitan produk di laman ini bukan bertujuan untuk mendiagnose, mengubat, menyembuh atau merawat sebarang jenis penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan dinasihatkan untuk merujuk kepada pakar terlebih dahulu.

No comments:

Post a Comment