Monday 18 June 2012

Set F (Feminine)

Assalammualaikum...

Satu lagi berita baik istimewa buat rakan-rakan yang bergelar isteri, ibu & wanita..!!!!
Set ini dikenali sebagai Set F (Feminine/Kewanitaan), dan sangat disyorkan untuk rakan-rakan yang telah bergelar isteri, ibu mahupun yang bergelar raja sehari. Pakej ini adalah untuk pemakanan selama 4 bulan, dan dijual pada harga yang sangat berbaloi.



Kandungan Euphoria Set F (Kewanitaan) :-


  • Vitamin E Complex - Anti oksida, anti penuaan, menyokong & mempercepatkan pembaikpulihan otot serta baik untuk jantung dan ada yang menggelarkannya sebagai sex vitamin.
  • Alfalfa Complex - Baik untuk kesihatan dalaman wanita, berfungsi sebagai kacip fatimah (perapat), membantu melancarkan kitaran haid, atasi keputihan dan banyak lagi kebaikan Alfalfa.
Cara pengambilan ialah :-
  • 1 biji sehari untuk Vitamin E
  • 3 biji sehari untuk Alfalfa

P/s Pakej ini bukan sahaja untuk di ambil oleh wanita yang sudah bergelar isteri dan ibu, malah amat sesuai di ambil oleh si gadis manis, terutamanya yang bakal melangsungkan perkahwinan.


Sila hubungi saya untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian dari saya sebagai Shaklee Independent Distributor anda..Add fb Wieyma Faris Hamizan / 016-8977158......




No comments:

Post a Comment