Wednesday 20 June 2012

Set D (Skin Care)


Assalammualaikum..



Alhamdulillah, kebelakangan ini ramai yang mencari Set Penjagaan Kulit. Seperti set penyusuan, kami menyediakan beberapa pilihan untuk Set Penjagaan Kulit. Setiap wanita sentiasa inginkan kulit yang cantik dan bersih. Biasanya wanitalah yang suka pada kecantikan & mungkin juga kaum lelaki yang pentingkan penampilan wajah yang berseri. Namun, kecantikan kulit seharusnya dijaga dari dalam barulah terpancar di luar.

Apa yang terkandung di dalam Set D ni..?? Nak tahu jommm..baca selanjutnya di bawah..



  • Vitamin B-Complex-Vitamin B3 yang terdapat dalam B Complex membantu melembapkan dan memberi perlindungan kepada kulit. Ia juga membantu mengurangkan kegatalan dan kemerah-merahan akibat kulit kering. 
  • Vitamin C - Sebagai anti-oksida yang melawan radikal bebas yang menyebabkan kerutan, kulit bergelambir dan tanda-tanda penuaan lainnya. Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan serta kehalusan kulit (anti aging&anti wrinkle) .
  • Vitamin E-Complex - Vitamin larut lemak yang berfungsi sebagai anti-oksida. Agen anti-penuaan yang membantu mengurangkan garis-garis halus. Ia juga berfungsi merangsang kelembapan kulit semula jadi dan membantu mencegah kanser.
Jika anda mempunyai masalah kulit muka yang kronik, boleh mencuba "Vitamin Booster" untuk kulit iaitu Vitamin 3 Serangkai di atas yang di tambah dengan pengambilan Protein ESP dan GLA Complex.

Menariknya, vitamin semulajadi Shaklee ini boleh diambil oleh lelaki mahupun perempuan.  Boleh dikongsi suami isteri mahupun seisi keluarga. Jimatkan..!!!! Dan jangan lupa untuk amalkan doa ini..untuk kelihatan Cantik selalu...



Bagi sesiapa yang ingin mencuba Vitamin Semulajadi dari Shaklee untuk penjagaan kulit muka anda, bagi yang mempunyai masalah kulit berjerawat, jeragat, atau berparut, saya amat menyarankan untuk mencuba Shaklee Set D (Skin Care) ini.

Kecantikkan seseorang itu bukan sahaja di luar, namun kecantikan itu terserlah dari dalam jugakan..???


Berminat.?? Untuk konsultasi dan pembelian hubungi saya di  :-

Call/Whatsapp : 016-8977158
E-mail : mommyliyana@gmail.com

Salam sayang, 

Mommy Liyana




* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


1 comment:

  1. Dgn berwuduk muka semakin berseri dgn cahaya keimanan..:)

    ReplyDelete